N |
წელი |
ნაწარმოების / ციკლის დასახელება |
მუსიკალური სფერო |
ჟანრი / ქვეჟანრი |
შემადგენლობა |
ტექსტის / თარგმანის / ლიბრეტოს ავტორი |
შესრულების მონაცემი (თარიღი, ადგილი) / შემსრულებელი (ვინაობა, პოზიცია) |
გამოცემა / კრებული / მიძღვნა |
ხელნაწერი ნოტი გვ. რაოდ. |
ბეჭდური ნოტი გვ. რაოდ. |
ხელნაწერი კლავირი გვ. რაოდ. |
ბეჭდური კლავირი გვ. რაოდ. |
ხელნაწერი პარტიტურა გვ. რაოდ. |
ბეჭდური პარტიტურა გვ. რაოდ. |
ხელნაწერი პარტიები გვ. რაოდ. |
ბეჭდური პარტიები გვ. რაოდ. |
ვებ-ზე PDF გვ. რაოდ. |
ქრონომეტრაჟი |
MP3 ქრონომეტრაჟი |
MP4 ქრონომეტრაჟი |
წყარო |
1 |
2011 |
პიესა ფორტეპიანოსათვის |
კამერულ-ინსტრუმენტული |
საფორტეპიანო |
სოლო ფორტეპიანო |
|
2011 საქართველოს კომპოზიტორთა კავშირი, მერი დავითაშვილის სახელობის საბავშვო და მოზარდთა მუსიკის კვირეული, შემსრ.: ავტორი |
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1,3 |
2 |
2011 |
„ანსამბლი“ |
კამერულ-ინსტრუმენტული |
კვარტეტი |
ფლეიტა, ჰობოი, ფაგოტი, ფორტეპიანო |
|
2013 ბათუმის მუსიკალური ცენტრი |
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
3 |
2012 |
„სული ჩიხში“ |
კამერულ-ვოკალური |
რომანსი |
მეცო-სოპრანო, ელექტრო გიტარა და დასარტყამი ინსტრუმენტებისთვის |
ავტორი (ლიბრეტო) |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
4 |
2012 |
სადიდებელ-სავედრებელი |
საგუნდო |
საგუნდო |
შერეული გუნდი (a cappella) |
საღვთისმსახურო საკითხავები, ლოცვები და საგალობლები |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
5 |
2012 |
სანგვინიკი (I -საფორტეპიანო ციკლიდან „ხასიათები”) |
კამერულ-ინსტრუმენტული, საფორტეპიანო |
პიესა |
ფორტეპიანო |
|
2013 კონს. მცირე დარბაზი, ერთდღიანი ფესტივალი ქალი და მუსიკა |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
6 |
2012 |
მელანქოლიკი (II - საფორტეპიანო ციკლიდან „ხასიათები”) |
კამერულ-ინსტრუმენტული, საფორტეპიანო |
პიესა |
ფორტეპიანო |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
7 |
2012 |
ქოლერიკი (III - საფორტეპიანო ციკლიდან „ხასიათები”) |
კამერულ-ინსტრუმენტული, საფორტეპიანო |
პიესა |
ფორტეპიანო |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
8 |
2012 |
ფლეგმატიკი (IV - საფორტეპიანო ციკლიდან „ხასიათები”) |
კამერულ-ინსტრუმენტული, საფორტეპიანო |
პიესა |
ფორტეპიანო |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
9 |
2013 |
მფარველი ანგელოზის ლოცვა |
საგუნდო |
საგუნდო |
A cappella შერეული გუნდი |
საღვთისმსახურო საკითხავები, ლოცვები და საგალობლები |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
10 |
2013 |
(a+b)² |
კამერულ-ინსტრუმენტული |
საფორტეპიანო |
სოლო ფორტეპიანო |
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
11 |
2014 |
სონატა კვინტეტისათვის |
კამერულ-ინსტრუმენტული |
კვინტეტი |
ჩელესტა, ვიოლინო, ვიოლა, ჩელო, კონტრაბასი |
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
12 |
2014 |
„მე ვხედავ ღრუბელს და ნისლებს” |
კამერულ -ვოკალური |
რომანსი |
ფლეიტა, ჰობოი, კლარნეტი, ფაგოტი, ტრომბონი, ტუბა, ჩელესტა, სოპრანო |
ავტორი (ლიბრეტო) |
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
13 |
2015-2016 |
SALIGIA - „ვარიაციები ცოდვის თემაზე„ - Superbia (ამპარტავნება), Avarita (ანგარება), Luxuria (გარყვნილება), Invidia (შური), Gula (ნაყროვანება), Ira (მრისხანება), Acedia (გულგრილობა) |
სიმფონიური |
სიმფონიური ვარიაციები |
სიმფონიური ორკესტრი, შერეული გუნდი, ვოკალი (სოპრანო, 4 ბანი,), გონგი |
|
2016 მასტერკლასი, ილიაუნი, კენ აისო (ვიოლინო, იაპონია) ფრანკფურტის გამოცემა (შური სოლო ვიოლინოსათვის) 2015 კონს. დიდი დარბაზი. მარიამ მამადაშვილი (ვიოლინო) |
|
88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
14 |
2016 |
„დროებით“ |
კამერულ-ინსტრუმენტული |
სონატა |
2 ფლეიტა, კლარნეტი, 2 არფა |
|
2017 კონს. მცირე დარბაზი, მასტერკლასი; 2017 თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია Ensemble Modern მასტერკლასი. |
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
15 |
2016 |
„პასაკალია” |
კამერულ-ინსტრუმენტული |
კვარტეტი |
ვიოლინო, ალტი, ჩელო, კონტრაბასი |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
16 |
2016 |
ანსამბლი კვინტეტისათვის |
კამერულ-ინსტრუმენტული |
კვინტეტი |
ფორტეპიანო, ვიოლინო, ალტი, ჩელო, კონტრაბასი |
|
„2017 ბაროკოდან 21-ე საუკუნემდე“ ქ.ქუთაისის სამუსიკო სკოლის დარბაზი დირიჟორი-გიორგი აფრიამაშვილი, ბათუმის ხელოვნების უნივერსიტეტის ახალგაზრდული ორკესტრი |
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
17 |
2017 |
„ფერისცვალება“ |
სიმფონიური |
ორკესტრი |
ორკესტრი და ვიდეო ინსტალაცია |
შთაგონებულია ღირსი იუსტინე პოპოვიჩის „ბუნების ფერისცვალებიდან“ |
|
|
46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
18 |
2024 |
„ია“ |
სიმფონიური |
პროგრამული თანამედროვე მუსიკა |
ორკესტრი, ელექტრო გიტარა, დასარტყამი ინსტრუმენტები, თერემინი |
ვაჟა-ფშაველას „იას” მიხედვით |
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |