N |
წელი |
ნაწარმოების / ციკლის დასახელება |
მუსიკალური სფერო |
ჟანრი / ქვეჟანრი |
შემადგენლობა |
ტექსტის / თარგმანის / ლიბრეტოს ავტორი |
შესრულების მონაცემი (თარიღი, ადგილი) / შემსრულებელი (ვინაობა, პოზიცია) |
გამოცემა / კრებული / მიძღვნა |
ხელნაწერი ნოტი გვ. რაოდ. |
ბეჭდური ნოტი გვ. რაოდ. |
ხელნაწერი კლავირი გვ. რაოდ. |
ბეჭდური კლავირი გვ. რაოდ. |
ხელნაწერი პარტიტურა გვ. რაოდ. |
ბეჭდური პარტიტურა გვ. რაოდ. |
ხელნაწერი პარტიები გვ. რაოდ. |
ბეჭდური პარტიები გვ. რაოდ. |
ვებ-ზე PDF გვ. რაოდ. |
ქრონომეტრაჟი |
MP3 ქრონომეტრაჟი |
MP4 ქრონომეტრაჟი |
წყარო |
1 |
1933 |
საფორტეპიანო სონატა fis-moll |
|
ინსტრ. სონატა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 19 |
|
|
1,5,6 |
2 |
1933 |
„ბედნიერ ბავშვებს“ |
|
სიმფონიური ორკესტრისთვის |
სუიტა 6 ნაწ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5,6 |
3 |
1935 |
„ლირიკული“ |
|
ვოკალურ-სიმფონიური ციკლი |
მაღალი ხმისა და სიმფ.ორკესტრისთვის; 3 ნაწ. / ს.ესენინი, ა.პროკოფიევი, ი.დორონინა (რუს. ენაზე) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. პარტიტ. 67 ხელნ. პარტიები 503 |
|
|
1,5,6 |
4 |
1935 |
„песня на мосту“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი სოპრანოსა და ფ-ნოსთვის/ ტექსტი - ე.რივინოი |
|
|
Гос. Музык. издательство, Москва 1935 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბეჭდ. 2 |
|
|
1 |
5 |
1939 |
„უბრალო გოგონა“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
რეჟისორი – გრიგოლ მრავლაძე/ვასილი შკვარკინის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5,11 |
6 |
1939 |
„დები ჟერარ“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
რეჟისორი – ვერიკო ანჯაფარიძე/ადოლფ დენერის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
7 |
1940 |
„მადამ სან-ჟენ“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
რეჟისორი – ბორის გამრეკელი/ვიქტორიენ სარდუსა დ ალბერ მოროს ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5,11 |
8 |
1940 |
„მარგარიტა გოტიე“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
რეჟისორი – ბორის გამრეკელი/ალექსანდრე დიუმას ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5,6,11 |
9 |
1940 |
„ანრი სეარ“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
რეჟისორი – ბორის გამრეკელი/ა. სამსონიასა და დ. ანთაძის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
10 |
1940 |
„აღიარება“ |
|
ვოკალურ-სიმფონიური თხზულება |
მეცო-სოპრანოსა და სიმფ.ორკესტრისთვის/ ჰ.ჰაინე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
11 |
1940 |
„ლოპუხინისადმი“ „Лопухову“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ბარიტონისა და სიმფ. ორკესტრისთვის/ მ.ლერმონტოვი |
|
|
კლავირი - მუსფონდი 1940 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბეჭდ.4 ხელნ. კლავირი 2 |
|
|
1,4,5,6 |
12 |
1940 |
„Желание“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ბარიტონისა და სიმფ. ორკესტრისთვის /მ.ლერმონტოვი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5,6 |
13 |
1940 |
„აღიარება“ |
|
ვოკ-სიმფ. თხზულება |
მეცო-სოპრანოსა და სიმფ. ორკესტრისთვის/ ჰ. ჰაინე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5,6 |
14 |
1941 |
„სიმღერები სამამულო ომზე“ |
|
ვოკ-სიმფ. ციკლი |
ბარიტონისა და სიმფ.ორკესტრისთვის, ოთხ ნაწილად/ ოთხ ნაწილად; III „ჭნავი“/ ა.საფრონოვი (რუს. ენაზე) |
|
|
„ჭნავი“ (კლავირი) - მუსფონდი 1947 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბეჭდ.9 III და IV ნაწ. ხელნ. 26 |
|
|
1,4,5,6,14 |
15 |
1942 |
„სიმღერა ქარიშხალზე“ |
|
ვოკ-სიმფ. პოემა |
მეცო-სოპრანოსა და სიმფ.ორკესტრისთვის/ ტექსტი - მ.გორკი (რუს. ენაზე) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 31 |
|
|
1,4,5,6,7,22 |
16 |
1942 |
„რომეო და ჯულიეტა“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
რეჟისორი – ალექსანდრე თაყაიშვილი/ უილიამ შექსპირის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6,12,23 |
17 |
1944 |
„რევოლუცია“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ბარიტონისა და ფ-ნოსთვის/ ტექსტი - ა.პროკოფიევი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 6 |
|
|
1 |
18 |
1945 |
„დამელოდე“ (ლირიკული დღიურიდან) |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ბარიტონისა და ფ-ნოსთვის/ ტექსტი - ტ.სიმონოვი (რუს.ენაზე) |
|
|
მუსფონდი 1945 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ.7 |
|
|
1,4,5,6 |
19 |
1946 |
„შვლის ნუკრის ნაამბობი“ |
|
სიმფ. პოემა |
ვაჟა-ფშაველას ამავესახელიანი მოთხრობის მიხედვით/ ფანქრით დაწერილ ხელნაწერში წერია - „ეძღვნება ჩემს საყვარელ ვაჟს - იანს“ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. კლავირი 57 |
|
|
1,3,4,5.6,7 |
20 |
1948 |
საომარი მგზავრული სიმღერა |
|
სიმღერა |
გუნდისა და სიმფ.ორკესტრისთვის/ ვ.ლებედევ-კუმაჩა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ.6 |
|
|
1,6 |
21 |
1948 |
კანტატა |
|
კანტატა |
სოლისტებისა და სიმფ.ორკესტრისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
22 |
1948 |
ვოკალური ციკლი ა.პუშკინის სიტყვებზე |
|
ვოკ. ციკლი |
მეცო-სოპრანოსა და ფორტეპიანოსთვის/ავტორმა 1949 წელს გააორკესტრა / I. “ივერიის მთებზე“; II. „ზვავი“; III. „ყვავილი“ |
|
|
„ყვავილი“ - მუსფონდი 1949 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბეჭდ.5 |
|
|
1,4,5 |
23 |
1948 |
„ყველას რაიმე აქვს სახსოვარი“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი საშუალო ხმისა და ფ-ნოსთვის/ გ. ტაბიძე (თარგმანი - ნ.ტიხონოვი) (რუს. ენაზე) |
|
|
მუსფონდი 1948, 1968 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბეჭდ.5 |
|
|
1,5,6 |
24 |
1948 |
„ნანა“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ხმისა და ფ-ნოსთვის/ ტექსტი - რ.მარგიანი |
|
|
მუსფონდი 1949, 1968. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბეჭდ.6 ხელნ.4 |
|
|
1,2,5,6 |
25 |
1950 |
„ზღაპარი“ |
|
საფ.მინიატურა |
|
|
|
მუსფონდი 1950 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბეჭდ.6 ხელნ.7 |
|
|
1,4,7,19 |
26 |
1951 |
„ხალხთა ბედნიერება - მშვიდობა“ |
|
კანტატა |
გუნდის, სოლისტისა და სიმფონიური ორკესტრისთვის/ II ნაწ. – „რა გვიყვეს ომებმა“ III ნაწ. – „მშვიდობის მარში“ კანტატა სამ ნაწილად/ ტექსტი - გ.ტაბიძე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3,4,5,6,7,8,9,10,18 |
27 |
1952 |
„ახალგაზრდობის ვალსი“ |
|
მინიატურა სასულე ორკესტრისთვის |
|
|
|
მუსფონდი 1953 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბეჭდ.18 |
|
|
1,2,5 |
28 |
1953 |
„ესპანური ცეკვა“ |
|
საფ. მინიატურა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7,19 |
29 |
1953 |
ვალსი სპექტაკლიდან „ოპტიმისტური ტრაგედია“ |
|
მუსიკა სპექტაკლისთვის |
|
|
|
მუსფონდი 1955 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1,2,5 |
30 |
1953 |
„სიყვარული გარიჟრაჟზე“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
რეჟისორი - ლილი იოსელიანია/ ი.გალანის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
31 |
1954 |
ორი სიმღერა ლესია უკრაინკას ლექსებზე |
|
სიმღერა |
ხმისა და სიმფ. ორკესტრისთვის/ I. „მომღერალი“; II. “გაზაფხული“ (ლექსი „გამარჯვება“). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5 |
32 |
1955 |
„პიგმალიონი“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
რეჟისორი – ლილი იოსელიანი/ბერნარდ შოუს ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
33 |
1955 |
„რომეო და ჯულიეტა“ |
|
სუიტა სიმფონიური ორკესტრისთვის |
ამავსახელიანი სპექტაკლისთვის დაწერილი მუსიკის მიხედვით; 1.“ღამის კარნავალი ვერონაში“; 2.“ჯულიეტა“; 3.“მეჯლისი-სამი ცეკვა“; 4.“იტალიური სიმღერა“; 5.“წერილის მოლოდინი“; 6.“ტიბალდის სიკვდილი“; 7.“რომეო მანტუაში“; 8.“სასაფლაოზე“; 9.“რომეო და ჯულიეტას ძეგლი“ |
|
|
18’00’’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3,5,6,7,19 |
34 |
|
რომანტიკული კანტატა „Творцу побед“ |
|
კანტატა |
სოლისტისა და სიმფ. ორკესტრისთვის/ გ.ტაბიძე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელ. პქრტიტ. 76 ხელ. კლავირი 37 |
|
|
1 |
35 |
|
„ბელა“ |
|
ოპერა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
36 |
|
„რობინ-ჰუდის სიმღერა“ |
|
სიმღერა |
გუნდისა და ფ-ნოსთვის/ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 2 |
|
|
1 |
37 |
|
პრელუდია cis-moll |
|
საფ. მინიატურა |
ფ-ნო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 1 |
|
|
1 |
38 |
|
მენუეტი |
|
საფ. მინიატურა |
ფ-ნო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 6 |
|
|
1 |
39 |
|
„სეგიდილია“ |
|
საფ.მინიატურა |
ფ-ნო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 6 |
|
|
1 |
40 |
|
სავიოლინო პიესა h-moll |
|
კამ-ინსტრ. პიესა |
ვიოლინო და ფ-ნო/ ლ.შიუკაშვილის რედაქცია |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 7 |
|
|
1 |
41 |
|
ორი პიესა კლარნეტისა და ფ-ნოსთვის |
|
კამ-ინსტრ. ციკლი |
კლარნეტისა და ფ-ნოსთვის/ I.მელოდია-ვალსი; II.სიმღერა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. კლარ. პარტია 5 |
|
|
1 |
42 |
|
Op.1 “В моём саду мерцают розы“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ხმისა და ფ-ნოსთვის/ სიტყვები - ო. ბარამიშვილი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 6 |
|
|
1 |
43 |
|
„მოვდივარ, მოგვიხარია“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ხმისა და ფ-ნოსთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 4 |
|
|
1 |
44 |
|
„Вперёд. сталинский Сокол!“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი მაღალი ხმისა და ფ-ნოსთვის/ გ.ლეონიძე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 11 |
|
|
1 |
45 |
|
ვოკალიზი e-moll |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ხმისა და ფ-ნოსთვის/ ეძღვნება ქ.ს.კუშნარიოვს |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 4 |
|
|
1 |
46 |
|
“Мы пришли” |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ხმისა და ფ-ნოსთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 6 |
|
|
1 |
47 |
|
„Кавказ“; „კავკასია“ |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი მ.ლერმონტოვი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 2 (ვოკ.პარტია) |
|
|
1,4,5 |
48 |
|
რომანსი |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 11 |
|
|
1 |
49 |
|
„ახალი სიმფ. პოემა“ |
|
სიმფ.პოემა |
(გოგოლის მიხედვით) (დაუმთავ.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 19 |
|
|
1 |
50 |
|
სახუმარო დუეტი |
|
კამერულ- ვოკალური |
რომანსი ხმისა და ფორტეპიანოსთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 2 |
|
|
1 |
51 |
|
ციკლი |
|
|
ორ ნაწილად -No.1 (რომანსი) და No.2/ ფლეიტა, კლარნეტი, საყვირი, ფ-ნო, ქსილოფონი, ტიმპანი, ქალთა გუნდი და სიმ.კვ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 10 |
|
|
1 |
52 |
|
ციკლი (დაუმთავრებელი) |
|
|
სიმფ.ორკესტრისთვის/ ორი ნაწილი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 19 |
|
|
1,3 |
53 |
|
„ჭირვეულის მორჯულება“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
უ. შექსპირის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5,6,21 |
54 |
|
„ქორწინება“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
ნ.გოგოლის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5 |
55 |
|
„შემოსავლიანი ადგილი“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
ა.ოსტროვსკის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5,6,15 |
56 |
|
„ფიგაროს ქორწინება“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
ბომარშეს ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5 |
57 |
|
„ოპტიმისტური ტრაგედია“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
პ.ვიშნევსკის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5 |
58 |
|
„ორჯონიკიძის ხმალი“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
კ.გაბუნიას ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5,6 |
59 |
|
„კიკვიძე“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
ვ.დარასელის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4,5,6 |
60 |
|
„გაგრძელება იქნება“ |
|
მუსიკა დრამატული სპექტაკლისთვის |
ბრუნშტეინის ნაწარმოების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
61 |
|
დაუდგენელი ესკიზები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხელნ. 76 |
|
|
1 |
62 |
|
სიმფონია |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |