| N |
წელი |
ნაწარმოების / ციკლის დასახელება |
მუსიკალური სფერო |
ჟანრი / ქვეჟანრი |
შემადგენლობა |
ტექსტის / თარგმანის / ლიბრეტოს ავტორი |
შესრულების მონაცემი (თარიღი, ადგილი) / შემსრულებელი (ვინაობა, პოზიცია) |
გამოცემა / კრებული / მიძღვნა |
ხელნაწერი ნოტი გვ. რაოდ. |
ბეჭდური ნოტი გვ. რაოდ. |
ხელნაწერი კლავირი გვ. რაოდ. |
ბეჭდური კლავირი გვ. რაოდ. |
ხელნაწერი პარტიტურა გვ. რაოდ. |
ბეჭდური პარტიტურა გვ. რაოდ. |
ხელნაწერი პარტიები გვ. რაოდ. |
ბეჭდური პარტიები გვ. რაოდ. |
ვებ-ზე PDF გვ. რაოდ. |
ქრონომეტრაჟი |
MP3 ქრონომეტრაჟი |
MP4 ქრონომეტრაჟი |
წყარო |
| 1 |
1991 |
„ვარიაციები“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ფორტეპიანოსთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 2 |
1992 |
„კონცერტი საქსოფონისთვის“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
საქსოფონის, არასტანდარტული ორკესტრის, გუნდისა და მაგნიტოფონისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 3 |
1993 |
„გალერეა“ |
|
ფერფორმანსი |
აუდიოფონური მოთხრობა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 4 |
1993 |
სონატა |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ვიოლინოსა და ფორტეპიანოსათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 5 |
1994 |
„****“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
მედიტაციური იმპროვიზაციები ფლეიტისა და ფორტეპიანოს დუეტისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 6 |
1995 |
„ციალი“ |
|
მედიტაციური ბალეტი |
მედიტაციური ბალეტი 2 ორკესტრის, გუნდისა და მაგნიტოფონისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 7 |
1995 |
„666“ |
|
მუს. ნაწარმოები აბსურდის თეატრისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 8 |
1996 |
“Sieger der Sieger” |
|
მუსიკა ანიმაციური ფილმისთვის |
რეჟისორი მირზა დავითაია |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 9 |
2010 |
„პოეტი“ |
|
საგუნდო |
ა კაპელა / შერეული გუნდისათვის, ლადო ასათიანის ტექსტზე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 10 |
1996 |
„პანორამა“ Panorama |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ფორტეპიანოსთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 11 |
1996 |
„მოზაიკა“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
მედიტაციური იმპროვიზაცია სოლო ფ-ნოსათვის, ორკესტრისა და მაგნიტოფონისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 12 |
1996 |
„გზაზე მიდის ერთი კაცი“ |
|
მუსიკა ფილმისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 13 |
1997 |
„აქსიომა“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
მცირე ორკესტრისათვის აკუსტიკური სტერეო ეფექტით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 14 |
1997 |
„ტუსაღი“ |
|
სიმფონიური |
სიმფონიური ორკესტრისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 15 |
1997 |
„ინკვიზიცია“ |
|
სიმფონიურ-საგუნდო |
სიმფონიური ორკესტრისა და გუნდისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 16 |
1997 |
„აპოკალიფსისი“ |
|
სიმფონიური |
სიმფონიური ორკესტრისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 17 |
1998 |
„ცოცხლები“ |
|
მუსიკა კინოფილმისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 18 |
1999 |
„სალომეას ცეკვა“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
კლარნეტის, ფ-ნოს, დაირასა და ქომუზისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 19 |
1999 |
„სხდომა“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
თეატრალური წარმოდგენა 9 ინსტრუმენტისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 20 |
1999 |
„ექო“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
კლავესინისა და 1 ან 3 ტრომბონისათვის აკუსტიკური ეფექტით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 21 |
1999 |
„ზამთარი მთაში“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ფ-ნოს, 2 მკითხველისა და სლაიდისათვის, ელენე ახვლედიანის ერთსახელიანი ნახატის მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 22 |
1999 |
“Chatters” |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
პიესა ხის ჩასაბერი ინსტრუმენტისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 23 |
1996 |
„ფერხული სიკვდილთან“ |
|
ბალეტი |
ბალეტი ედგარ პოს მოთხრობების მიხედვით, (შერეული გუნდის, ფ-ნოს, არფის, ჩელესტას, დასარტყამების და ელ. მუსიკისათვის) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 24 |
2010 |
„ინკვიზიცია“ |
|
ბალეტი, საგუნდო |
ბალეტი / ა კაპელა / შერეული გუნდისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 25 |
1999 |
„არასდროს“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
გიტარისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 26 |
1999 |
„გრიალებს ქარი“ |
|
ვოკალურ-ინსტრუმენტული |
სოლისტის, ბავშვთ გუნდისა და ფორტეპიანოსათვის / ტექსტი გ. ტაბიძის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 27 |
1999 |
„ფარდა“ |
|
ვოკალურ-ინსტრუმენტული |
სიმღრა / ტექსტი ეკა ჭაბაშვილის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 28 |
2003 |
„გურჯთა ქვეყანა“ |
|
ვოკალურ-ინსტრუმენტული |
სიმღერა / ტექცტი მ. ამირეჯიბის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 29 |
2004 |
„აჭარა“ |
|
ვოკალურ-ინსტრუმენტული |
სიმღერა / ტექცტი მ. ამირეჯიბის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 30 |
2006 |
’’ნეტარი შეხვედრა’’ |
|
ვოკალურ-ინსტრუმენტული |
ბოშური სიმღრა / ტექსტი ეკა ჭაბაშვილის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 31 |
2000 |
„მსოფლიოს შვიდი საოცრება“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ნოველები სხვადასხვა შემადგენლობის ანსამბლებისთვის, ნოველა პირამიდა ნოველა „როდოსი“ და“ჰალიკარნოსი’’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 32 |
2001 |
‘’პოლიფონიური ლექსები’’ |
|
მუსიკა დრამატული თეატრისთვის |
დრამატული თეატრის 4 მსახიობისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 33 |
2000 |
„უფლის იდეა“ (ატმოსფერო, ბიოსფერო, ლითოსფერო, ნოოსფერო) |
|
მულტიმედია, კამერულ-ინსტრუმენტული |
მულტიმედია- ვიოლონჩელის, ფ-ნოს, ფლეიტის, ელ. მუსიკისა და კინოფილმისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 34 |
2000 |
„ცვილის ცრემლები“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
წარმოდგენა საკრავების თეატრისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 35 |
2001 |
„ფრესკები“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ფლეიტის, კლარნეტის, ფორტეპიანოს,ვიოლინოს, ვიოლონჩელის, მარიმბასა და ტამტამისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 36 |
2002 |
„ხმა მღაღადებლისა უდაბნოსა შინა’’ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
წარმოდგენა საკრავების თეატრისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 37 |
2002 |
„ცისკარი“ და „მწუხრი“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ცეკვები დასარტყამების, ვიოლინოსა და ხმისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 38 |
2003 |
„გალობანი სინანულისანი“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
მიკროორატორია ორღანისათვის დავით აღმაშენებლის „გალობანი სინანულისანი“ს მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 39 |
2003 |
„კოპალა“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული, საგუნდო |
ფოლკლორული გუნდისათვის ხალხურ თემატიკაზეტექსტის ავტორი-მანანა ამირეჯიბი; მე 2 რედაქცია ჩასაბერებისათვის - ალტის ფლეიტა, ინგლისური ქარახსა, კლარნეტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 40 |
2004 |
„კოპალაXXI” |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ფლეიტის, ჰობოისა და ბანის კლარნეტის, ფ-ნოსა და ჩანაწერისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 41 |
2004 |
„დიდება“ |
|
საგუნდო |
ჰიმნი, ა კაპელა / შერეული გუნდისათვის / ტექსტი ეკა ჭაბაშვილის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 42 |
2006 |
„გამნაღმელი“ |
|
მუსიკა კინოფილმისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 43 |
2005 |
„ხმაური და მძვინვარება“ |
|
ვოკალური |
რომანი ფორტეპიანოსათვის, განათების, სუნისა და ჰოლოგრამების თეატრისათვის, უილიამ ფოლკნერის ამავე სახელწოდების რომანის მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 44 |
2005 |
„ანდაზები“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
კამერული ორკესტრისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 45 |
2005-2009 |
ყოვლადწმინდა ღვთისმშობელო |
|
საგუნდო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 46 |
2005-2009 |
დედა ღვთისმშობელო ივერიისაო |
|
საგუნდო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 47 |
2005-2009 |
ღვთისმშობლის მანუგეშებელი ხატი |
|
საგუნდო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 48 |
2005-2009 |
ღვთისმშობელო ქალწულო |
|
საგუნდო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 49 |
2005-2009 |
ღვთივმავალი ვარსკვალავი |
|
საგუნდო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 50 |
2005-2009 |
ღვთისმშობელო მარიამ გიხაროდენ! |
|
საგუნდო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 51 |
2005-2009 |
„კურთხეულო ღვთისმშობელო“ |
|
საგუნდო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 52 |
2006 |
„ანგელოზი“ |
|
საგუნდო |
accapella შერეული გუნდისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 53 |
2005 |
„დიფოსმანია“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
თეატრალური პასაჟი არფისათვის, ნ.იაშვილის მოთხრობის მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 54 |
2005 |
„ზოდიაქოს ნიშნები“ |
|
|
შტოქჰაუზენი-რუსთაველი (ქართული ვარიანტი) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 55 |
2006 |
„ნათელო, ნათელო ჩემო“ |
|
|
მუსიკა ნ. გაჩავას პიესისათვის ბაქნიძის მოთხრობების მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 56 |
2005 |
ქორალი “accapella” |
|
საგუნდო |
შერეული გუნდისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 57 |
2006 |
„დიფუზია“ |
|
|
ქართული ხალხური საკრავებისთვის სალამური, დოლი, ფანდური- ჩონგური, ჭიანური |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 58 |
2006 |
„გზაზე“ |
|
|
მიკრობალეტი თითებისათვის ჩელო, ფ-ნო, ვიდეო, მოცეკვავე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 59 |
2006 |
„მუსიკის კოსმოსი“ |
|
|
ალეატორული იმპროვიზაცია მუსიკალური ინსტრუმენტებისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 60 |
2006 |
„სიბრძნის სპირალი“ |
|
|
ალეატორული იმპროვიზაცია მუს.ინსტრუმენტების, შუქისა და მოცეკვავეებისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 61 |
2007 |
„ახალმოწამენი“ |
|
მუსიკა კინოფილმისთვის |
რეჟისორი გ. კაკაბაძე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 62 |
2007 |
„პორტრეტები“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
სიმებიანი კვარტეტისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 63 |
2007 |
„პრიზმა“ |
|
|
სატურა ,ულტიმედია:ანსამბლის, მკითხველის, ვიდეოსა და ელ მუსიკა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 64 |
2007 |
„მსხვერპლთშეწირვა“ |
|
|
(ფორტეპიანო, ვიოლინო, კლარნეტი, საზი, დასარტყამები) 2007 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 65 |
2007 |
„სხეულები“ |
|
სიმფონიური |
ორკესტრისთვის (ატომალური მუსიკა) სიმფონიური ტრილოგია III სიმფონია (3 ფაზა+ცოდა) [ღვთიური სხეულები] „უკუნითი უკუნისამდე“ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 66 |
2008 |
„მარტყოფელი“ |
|
მუსიკა კინოფილმისათვის |
რეჟისორი გ. კაკაბაძე. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 67 |
2002 |
„მოხეტიალე სურვილები“ (ანუ სულის ჩიჩქნა”) |
|
ოპერა - გამოფენა |
(კაფკას მოთხრობების `მეტამორფოზა~, `გამოსასწორებელ კოლონიაში~, `მომღერალი ჟოზეფინა~, `მოშიმშილე~ და `სოფლის ექიმი~, მიხედვით) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 68 |
2009 |
მუსიკა კინოფილმისათვის „საბჭოთა საქართველო“ |
|
|
რეჟისორი გ. კაკაბაძე. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 69 |
2010 |
„გვალვა“ |
|
მულტიმედია, ელ. მუსიკა |
ბალეტის ლონდა შესავალი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 70 |
2010 |
„სხეულები“ |
|
სიმფონიური |
ტრილოგია II სიმფონია (4 ფაზა) _ [მიწიერი სხეულები] „ინი და იანი“ სიმ-ფონიური ორკესტრისთვის (ატომალური მუსიკა) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 71 |
2011 |
„ანბანი“ |
|
|
სათამაშო როიალისთვის - The toy piano |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 72 |
2011 |
„ლუდის კანტატა“ |
|
ვოკალურ-ინსტრუმენტული |
CHAB-ას /BACH-ის ყავის კანტატის მიხედვით (სოპრანოს, ბანის, ტენორის, ფლეიტის, ფორტეპიანოს, კლავისინისა და სიმებიანებისთვის)- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 73 |
2012 |
„ქართული რექვიემი უდანაშაულო მსხვერპლისათვის“ |
|
ლათინურ და ქართულ ტექსტზე |
ა ცაპელა / გუნდისთვის და სიმებიანი ორკესტრისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 74 |
2013 |
„გურჯის გული“ |
|
მუსიკა კინოფილმისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 75 |
2013 |
„ცის ნაპრალი“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ალტისა და ფორტეპიანოსათვის (I რედაქცია), ფორტეპიანოსათვის (II რედაქცია) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 76 |
2014 |
„ბიო-რიტმები“ |
|
მულტიმედია |
ფორტეპიანოს, ვიდეო ინსტალაციის, პოეზიისა და პლასტიკისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 77 |
2014 |
„სიმად ამაჟღერე“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
2 ფლეიტის, საყვირის, ვიბრაფონისთვის და პოეზიისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 78 |
2015 |
„იეროგლიფების ცეკვა“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
სოლო ალტის, ფლეიტის, კლარნეტის, არფის, ჩელესტის, კლავისინის, ვიბრა-ფონისა და ტამ-ტამისთვის, მოცეკვავე იეროგლიფების ვიდეო-ანიმაცია) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[10 წთ.] |
|
|
1 |
| 79 |
2015 |
„დასაბამიდან ასე იყო - ომი და მშვიდობა“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
2 ფორტეპიანოსთვის / ოთხი ბგერის პერფორმანსი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 წთ. ბეჭდ. ციფრ. 35 |
|
|
1 |
| 80 |
2015 |
“Somnus” (ძილი) |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
9 ვიოლინო, 3 ალტი, 2 ჩელო, 1 კონტრაბასი, დრამ-სეტისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 წთ. |
|
|
1 |
| 81 |
2015 |
„დრო და სივრცის ეტიუდი“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ვიოლინოსა და ფორტეპიანოსთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[21 წთ.] |
|
|
1 |
| 82 |
2015 |
“Blue mountains – 3 sisters” |
|
კონცერტი |
სიმფონიური ორკესტრისა და ფორტეპიანოსათვის 6 ხელში |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[22 წთ.] |
|
|
1 |
| 83 |
2015 |
“Amen” |
|
|
ორღანისა და ფორტეპიანო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-10 წთ. |
|
|
1 |
| 84 |
2016 |
„წამი“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
3 ვიოლიონოსა და ფლეიტისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 85 |
2016 |
„დასასრულის დასაწყისი“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
დასარტყამისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 86 |
2016 |
„ლეჩხუმის განძი“ |
|
მუსიკა კინოფილმისათვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 87 |
2016 2016 |
„პანაცეა“ იტალიური სიმღერა |
|
|
(სოპრანოს, მეცოსოპრანოს, კლარნეტის, არფის, ზარის და სიმებიებისთვის: 9 ვიოლინო, 3 ალტი, 2 ჩელო, 1 კონტრაბასი (სამკურნალო მუსიკა) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[13 წთ.] |
|
|
1 1 |
| 88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 89 |
2016 |
თბილისური აივნები |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
კლარნეტისა და გიტარისთვის; მეორე რედაქცია - კლარნეტის, გიტარისა და კონტრაბასისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 90 |
2017 |
სონატა მანათობელი ხემისთვის |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
სოლო ვიოლინოსთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 91 |
2017 |
კარიკატურები |
|
|
მოზრდილი ანსამბლისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 92 |
2017 |
“ჰამლეტი” - |
|
მუსიკა კინოფილმისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 93 |
2017 |
„7 გრძნობის ხმა და ფერი + სიმართლე“ |
|
ინსტრუმენტულ-კამერული პერფორმანსი |
2 ფორტეპიანო, კლარნეტის, ვიოლინოს, ჩელოს, მწერალი-მკითხველისა და ფერის ვიდეო-ინსტალაციისათვის ნახატებში, რუსა ამირეჯიბის წიგნის „ხმა“ მიხედვით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 94 |
2017 |
“მამა სოკრატე” |
|
მუსიკა კინოფილმისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 95 |
2017 |
A tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing |
|
კამერულ-ვოკალური |
პოლიფონიური ლექსები 2 ინგლისურ ენაზე 8 ხმისთვისა და ევრითმიისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 96 |
2018 |
„4 სტიქია“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ვიოლინოსა და ფორტეპიანოსთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 97 |
2018 |
“მთაწმინდის მთვარე” |
|
|
(საყვირის, ფორტეპიანოსა და გალაქტიონის ხმით ლექსის ჩანაწერისთვის) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 98 |
2018 |
“მერანი” |
|
ვოკალური-ინსტრუმენტული |
მეცოსოპრანოს, კლარნეტის, ვიოლინოსა, კონტრაბასის და ფორ-ნოსთვის / ვოკალური კომპოზიცია ბარათაშვილის ლექსზე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 99 |
2018 |
“ბრილკა” |
|
მუსიკა ლიტერატურული თეატრისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 100 |
1988 |
“ხმა” (იდუმალების სამყაროში) |
|
გამოფენა-სიმფონია |
საკრავისთვის, პლანეტების ხმებით, მაგიური ლექსებით, 12 სენსორული ინტერაქტივით და 6 ინსტალაციით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 101 |
2019 |
„გასეირნება მდუმარებაში“ |
|
კამერულ-ინსტრუმენტული |
ფ-ნო, ჩელო და ვიოლინო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 102 |
2019 |
“კაპრიზი” |
|
პერფორმანსი |
სოლო კონტრაბასისთვის, პოეზიისთვის და ქორეოგრაფიისთვის (ჯავად ჯავადზადე-სთვის) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 103 |
2020 |
“პანდორა” |
|
ნანო-ოპერა |
ნანო-ოპერა ვირტუალური სივრცისთვის |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 104 |
2020 |
“ზუზუნი ძოომ-ში” |
|
|
ალეატორული ლექსები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
| 105 |
2020 |
“ჰიმნი გუდაუთას” |
|
კამერულ-ვოკალური |
ხმისა და ფორტეპიანოსთვის, ეძღვნება ლეილა და ზაური ნადარეიშვილებს |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |